söndag 8 mars 2009

Halvvägs!

Idag firar vi Internationella kvinnodagen. Det gör jag med att vara nöjd med att jag kommit halvvägs till mitt viktmål! Kan tyckas ytligt, men för mig viktigt.

Igår kväll var jag hos mig bästa väninna och mumsade på tapas och vin. Tack, vännen! Vi fyller ju halvjämnt i år, ingen ålder att fira, men en anledning att ses och mysa tillsammans. Hittade en skålset från Nesting på Duka som vännen min blev glad att få som gåva. Till mig själv fyndade jag ett linneförkläde, Maya, från Himla. Himla billigt, 90 kr isf 299!

Vidare ska jag fundera hur jag kan lösa förvaringsproblematiken i min lägenhet. Har planer på att köpa skåp och ställa längs väggen i mitt vardagsrum. En tur till IKEA får reda ut om jag kan lösa det under dagen! Det är stort för mig att klara av montering av skåp och dylika möbler. Min skruvdragare för 199 kr har jag haft stor nytta av! Kvinnor kan! Grattis alla medsystrar där ute!

1 kommentar:

  1. Duktigt tjejen!! Sitter hos mina föräldrar och myser för tillfället! Gynnar väl inte min viktminskning direkt =0( Ha det gott!

    SvaraRadera