tisdag 3 mars 2009

Vardag...

Jaha, då var man tillbaka i verksamheten igen; dag 2 efter sportlovet. Sitter här och laddar för att gå ut på en rask promenad med stavarna (vovven får stanna hemma). Det är inte så svårt att ladda, då jag är besviken för den kommande löneökningen. Hade medarbetarsamtal/lönesamtal idag och fick inget upplyftande besked :(

Annars går det bra med dieten. Lite fusk i lördags, det var ju mello och allt. Igår fick jag stå emot smörgåstårta på jobbet. En glad 50-åring bjöd. Men jag tycker att det går bra, keso och äppelbitar ÄR gott :).

Jag är nog något av en beroendepersonlighet. Jag måste hålla hårt på min diet, annars åker jag dit på nolltid. Jag kan likna denna period vid den jag hade då jag slutade röka för många år sedan. När jag väl beslutat mig, så håller jag fast.

Minus 4 kg = bra resultat på 4 veckor.

Nej, nu ska jag ut!

1 kommentar:

  1. Smörgåstårta är gott, men kostade mig en extra promenad =0) Jasså, lönesamtalet gick inge vidare alltså... nä, ska vi bli rika så är det nog inte uppfostra andras ungar vi ska göra! Ibland tänker jag att vården kanske inte var så tokig ändå... men jag älsar ju kidsen så jag passar nog bäst där jag är ändå. Synd bara att man inte känner sig särskilt uppskattad. Nä nu är det dax att krypa isäng, har en grym huvudvärk.Min kropp vill vara ledig en vecka till tror jag den försöker säga mig! God natt! /Linda

    SvaraRadera